نامه هایی به کودکی که هنوز زاده نشده

سرآغاز

1397/3/4 23:21
نویسنده : ناهیدبانو
108 بازدید
اشتراک گذاری

یه وقتایی هست که یه بچه رو میبینم که کار اشتباهی میکنه و حرصم میگیره

یه وقتایی هم کار خوبی میکنه و خوشم میاد

یه وقتایی پدر و مادرم یه کاری میکنن که حرصم درمیاد

و یه وقتایی برعکس همین, خودم یه اشتباهاتی تو رفتارم با پدر مادرم میکنم

و همیشه تو اینجور مواقع تو ذهنم نکته برداری انجام میدم

و با خودم میگم یادم باشه یه زمانی اینو به بچه ام یاد بدم

یا مثلاً میگم یادم باشه بگم که این کارها را انجام نده

با اینکه بچه ندارم با اینکه بچه ها قرار نیست به دنیا بیاد ولی من فکر می کنم که باید یه جایی یه سری چیزا رو یادداشت کنم برای بعدها

همیشه دوست داشتم ثبت کنم اما خوب جایی که خوشم بیاد نبود و تا اینکه با نی نی وبلاگ آشنا شدم و به نظرم خیلی خوبه که اینجا ساخته شده و من می تونم اینجا خیلی راحت با فرزند نداشتم صحبت کنم تا بعدها اگر خدا بخواد ازش استفاده کنم و بهش تقدیم کنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)